Moderne oplossingen voor de moderne ondernemer

Mijn naam is Ton Peters, Ik heb zowel bachelor technische bedrijfskunde als een financiële MBA op Nyenrode afgerond. Ik heb altijd in de zakelijke dienstverlening gewerkt. In het senior management en later als bedrijfskundig consultant (HR & Finance).

We hebben in Nederland met elkaar afspraken gemaakt aan welke eisen een administratieve bedrijfsvoering moet voldoen. Veel ondernemers hebben geen zin of geen tijd om zich hierin te verdiepen. Dus doen wij dat voor je, en verlossen we je van de boekhouding. Om zo weinig mogelijk tijd te besteden aan de administratie zullen we deze digitaliseren. Zo vermijden we dubbel werk en voorkomen we fouten in het proces. We gebruiken alleen de meest innovatieve, veilige software en blijven voortdurend verbeteren. Zo blijf je stap voor stap een moderne ondernemer zonder dat het je tijd en geld kost. OAMKB werkt waar mogelijk papierloos. We houden rekening met het milieu voor zover dit haalbaar is. We gaan voor maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) en koppelen onze acties regelmatig aan een goed doel. Dat zien we als verplichting en voorrecht.

Door up-to-date informatie kun je op tijd actie ondernemen

Door meer informatie uit je cijfers te halen kun je als ondernemer beter sturen. Daarom koppelen we zoveel mogelijk software aan elkaar. En we zorgen voor een inzichtelijke presentatie van de resultaten. Niet één keer per jaar maar 24 uur per dag, 365 dagen per jaar, in real time. Regels veranderen continu, zeker als je personeel in dienst hebt of inhuurt. Door de ondernemer vooraf in te lichten over de komende regelingen die voor het bedrijf van belang zijn, dragen we bij aan de bloei van de onderneming. We voorzien je van belangrijke informatie, het hele jaar door, en nemen contact met je op als we denken dat er actie nodig is.

Online communiceren en een persoonlijke aanpak gaan heel goed samen

Als ondernemer moet je continu beslissingen nemen. Soms wil je hierover sparren of heb je direct antwoorden nodig. Soms komen deze vragen niet onder kantoortijd bij je op. Dan is het goed om te weten dat we makkelijk bereikbaar zijn. Telefoon, apps en e-mailverkeer zijn standaard in de maandprijs inbegrepen. Bij ingewikkeldere onderwerpen is de telefoon of een persoonlijk gesprek handiger, de afspraken worden daarna per e-mail vastgelegd zodat je weet waar je aan toe bent. We spreken vooraf een vaste prijs af voor de support die je nodig hebt op administratief of personeelsgebied. Dit is mogelijk per maand of per opdracht. Daarnaast maken we duidelijke afspraken over de werkzaamheden zodat je achteraf niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

Werken op basis van transparantie

OAMKB geeft je volledige openheid van zaken. Wij zijn transparant in onze samenwerking. Jouw dossier is inzichtelijk voor de ondernemer en voor geautoriseerde personen. Het delen van informatie maakt onderdeel uit van onze werkwijze. Soms zijn er extra werkzaamheden nodig, of je wilt (personele-) zaken uitbesteden. Dan zullen we vragen of deze door ons mogen worden uitgevoerd. Bij wat grotere bedragen maken we vooraf een heldere offerte. Dan weet je als ondernemer precies waar je aan toe bent.

Neem vrijblijvend contact op voor een kennismakingsgesprek, ik leg je graag onze werkwijze uit.